Post by faukhouszepsaupref on Mar 15, 2022 6:48:57 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Bubble Shooter ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Bubble Shooter IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ ontgrendelen (oneindige kristallen) ▞▞▞
▞▞▞ Bubble Shooter 2022 version ▞▞▞
Hou van het spelen van de spellen! Mijn enige klacht is dat sommige advertenties te lang zijn. Maar ik hou van de uitdagingen. Bedankt!
leeftijd 7+ (ik) Verslavend drie-op-een-puzzelspel is prima voor kinderen. iPhone, iPod Touch, iPad; $ 0,99; Puzzel spelletjes.
Leuk spel, bubbelkleuren zijn NIET willekeurig .... heb rood nodig om te winnen en je krijgt 4, 5, 6+ andere kleuren .... Sommige niveaus zijn onmogelijk zonder gratis schoten, bommen, vuurballen, dus spaar voor die niveaus of plannen om $$ uit te geven om te voltooien!
Spel loopt elke keer als ik de bubbels heb weggespeeld. En dan kan ik weer opnieuw beginnen🤔
Bubble Shooter - De enige echte - Online games
Verslavend, na jaren weer opgesteld...
Geweldig leuk en probleemloos👍
Leuk om te spelen. Soms voltooi ik een 3-sterrenniveau en krijg ik er geen krediet voor. Moet het niveau opnieuw doen om krediet te krijgen, soms meerdere keren.
Geweldig spel 😃 bedankt voor de nieuwe levels 👍🥳😀
Van App tot Z: De beste apps voor iPhone, iPad en Android ...
De vroege niveaus zijn uitzonderlijk eenvoudig. Ik heb het spel bijna gedeïnstalleerd, maar als je naar de hogere niveaus gaat, kunnen de moeilijk gemarkeerde niveaus behoorlijk uitdagend zijn
Dit spel was vroeger geweldig. Maar na een paar jaar werd het een overloop van advertenties, en de interface en gameplay zijn gedowngraded om ook 4-jarigen tevreden te stellen. Geoptimaliseerd voor maximaal $$ maar nutteloos voor mij om meer te spelen. Grote schande!
Goed kijken dan ben je er snel door
aangenaam spel , maar veel te veel reclame
This is the must played bubble shooter. Make combinations of 3 or more bubbles to make them dissapear and score points. The more bubbles you shoot at once
Zeer roest gegeven
Ik hou echt niet van de manier waarop het bevriest wanneer je probeert te schieten, alleen omdat het wil dat je een eigen beweging gebruikt, zoals de bom of de vuurbal
k.bi
Bubble Shooter Game Gratis APK voor Android
CarX Drift Racing 2 Sacīkstes lxpq
Geloof me of niet, deze spellen helpen me met mijn AATACK'S! AATACK Ik denk aan mijn spel en ik denk dat mijn geest bij het spel is en mijn ELIPLY weggaat omdat mijn geest bij het spel is en niet bij mijn AATACK en dan slaap ik OF begin ik gewoon aan mijn SPELLEN en ik Denk dat mijn AANVAL gewoon weggaat omdat ik denk dat ik probeer te WINNEN!?,
Ik speel het spel graag, maar er zijn te veel advertenties tijdens het spelen. het lijkt soms dat ik meer tijd besteed aan het kijken naar een advertentie dan aan het spelen van de game. ook lijkt het alsof elke keer dat ik een level voltooi er een advertentie is voor een ander spel of Chili's. Ik weet dat de ontwikkelaars betaald moeten worden, maar het is een beetje belachelijk.
Dit komt eigenlijk het dichtst in de buurt van het originele spel op pc -- en daar was ik naar op zoek -- dus ik ben er blij mee!! ;-)
Is een goed spel voor mij, ik ben aan het chillen met thuisspel
A snowy bubble shooter adventure. … Meer. >> Cute characters >> Colorful bubbles >> Eye-popping winter ...
leuk oldschool spel
Je verandert de kleur net voordat ik schiet. Het spel is zo gemanipuleerd dat ik extra zetten moet kopen, wat ik niet zal doen. Al deze spellen zijn op die manier ontworpen.
Het spel slaat elke keer vast op 38% laden
veel reclame en daarom verwijderd
Te veel reclameonderbrekingen
Lagere beoordeling, vooral omdat het algoritme dat wordt gebruikt om de kleur van de bellen te berekenen, frustrerend is. Soms lijkt het alsof je in een bepaalde volgorde moet knallen. Anderen is het volledig willekeurig. Het spel geeft je vaak kleuren van bubbels die niet nuttig zijn. Of zelfs zichtbaar op het speelveld. Als je een bubbel niet kunt verbinden met ten minste één bestaande bubbel van dezelfde kleur, waarom zouden er dan 5 op een rij zijn? Het heeft ook veel advertenties tussen de niveaus en loopt behoorlijk vast tijdens het spelen.
Ik vond het spel een tijdje leuk, totdat ik op de hogere niveaus kwam. Inever zou er doorheen kunnen komen zonder meer bubbels te hoeven kopen ... een beetje oplichterij.
Bubble Shooter Priložnostne pnf
Ik geniet echt van dit spel, maar het kan verwarrend zijn als de bal niet de kleur raakt waar ik naar streef.
Ik vind het spel leuk, maar ik heb veel problemen gehad met het bevriezen en de enige manier om door te gaan is door mijn telefoon opnieuw op te starten.
Download Bubble Shooter - Fibonapps
Een verslavend spel maar erg leuk en als je weet hoe je moet spelen, kun je winnen zonder je geld uit te geven aan munten.
Ik speelde dit spel altijd graag, maar ik moest het verwijderen omdat het zo'n grap was. Sinds ik het opnieuw heb geïnstalleerd, vind ik het niet erg om verslagen te worden, maar wanneer het vals begint te spelen om geld van me te krijgen dat ik niet heb vanwege wat er aan de hand is, denk ik dat het tijd is om het permanent te verwijderen. Tijd om een nieuw spel te zoeken.
Leuk en verslavend! Ik vond de oude versie een beetje beter, niet zo cartoonachtig. Een goede manier om te passeren
Ik heb nog nooit dit leuke tijdverdrijf gespeeld of iets dat zo werkte, ik denk dat het een tekortkoming is om geen instructies te hebben over hoe de shooter-bubbel moet worden verplaatst. Als ik minder koppig was, zou ik waarschijnlijk gewoon verder gaan en het verwijderen.
Er is een leuke verscheidenheid aan bubbels met speciale effecten en niveaupatronen die de niveaus afwisselend uitdagend maken. Power-ups zijn ook gemakkelijk te krijgen en de richtlijn is nauwkeurig en super handig. Ik vind het leuk dat de niveaus niet worden gescheiden door moeilijkheidsgraad, omdat je een pauze krijgt tussen moeilijke niveaus, maar toen ik eenmaal niveau 500 bereikte, piekte de moeilijkheidsgraad hard en nu kan ik niet verder komen... dus ik verwijder de installatie, omdat de andere modi zijn niet zo leuk voor mij en de bubbelzoektocht-evenementen zijn zo kort. 😣
Het is allemaal hetzelfde
Het is een prachtig spel, maar, zo af en toe hapert het, als ik op doorgaan druk voor drie puntjes om verder te spelen, valt het zo maar weg en moet ik weer overnieuw beginnen, dat vind ik raar.
Bubble Shooter App downloaden 2022 - Gratis - 9Apps
Dit is een typisch frustrerend bubbelspel dat je na level 15 zelden de juiste kleur geeft die je nodig hebt. Het lijkt ook niet echt een patroon te hebben voor de puzzels, dus je krijgt maar een paar bubbels tegelijk en niet genoeg bubbels om het spel te voltooien.
Ik zou echt willen dat als je bubbels over hebt nadat het spel is afgelopen. Ze zouden naar het volgende spel moeten rollen, vooral als je de bubbels moest kopen. Dat is geld weggooien.
Veel te veel reclame films vreet batterijen waardeloos
👍👍
Leuk, verslavend. Gewoon te veel verdomde advertenties. Ik vind het leuk dat ik ze kan bekijken voor dingen, maar gecombineerd met me te dwingen ze na elke wedstrijd te bekijken of als ik naar FB ga en er weer naar terug ga of als ik het te lang op de advertentie laat staan zonder op de x te klikken en je maakt me kijk een andere! Ik word er gek van!! Grr.
バブルシューター : Bubble Shooter ミニゲーム scbz
Stiekeme advertenties die ik moet bekijken om nog 3 ballen te krijgen om door te spelen. Nu kan ik niet kiezen of ik xtra credits wil om mogelijk te winnen, maar wanneer ik verlies, is wanneer ik de video's niet om meer punten vraag, maar ze verschijnen nog steeds en laten je niet teruggaan naar het spel totdat je dat bent klaar met het bekijken van de hele video. Lam af. Ik wil geen domme video's van 25 seconden of 5 seconden zien, zelfs niet als de advertenties tussen games door verschijnen en soms direct nadat ik er net 1 heb bekeken.
Ik speel level 51 nu 3 weken, en het geeft je niet genoeg bubbels, of het geeft je de verkeerde bubbels, en wil dan dat je geld betaalt voor meer bubbels. Ik zal nooit betalen voor een spel waarvoor je moet betalen om het te verslaan. Het heeft geen zin.
バブルシューター : Bubble Shooter ミニゲーム scbz
Ik was dol op dit spel, maar na de laatste update loopt het vast en verliest het boosters. Ik koop af en toe boosters en ze zijn meer dan eens verdwenen. Wat een verspilling van tijd en geld!