(Android/iOS) Amnesia: Memories Premium snydekode til ubegrænsede tokens
Mar 15, 2022 6:52:00 GMT -5
Post by faukhouszepsaupref on Mar 15, 2022 6:52:00 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Amnesia: Memories Premium ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Amnesia: Memories Premium IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snydekode til ubegrænsede tokens ▞▞▞
▞▞▞ Amnesia: Memories Premium 2022 version ▞▞▞
Sådan en god visuel roman, jeg er forelsket i alle 😣
Ja!! Tak, fordi du fik løst problemet. ^^ nu kan jeg fortsætte med at spille
Hvorfor taler karakteren ikke, men sjælen gør hvad er det så kedeligt spild af penge, jeg vil have hendes pov ikke hans....
Jeg elskede dette spil!! Grafikken er vidunderlig, historien er fantastisk!Jeg ville bare ønske, at spillet var meget længere, men slutningen var en tåretrækker for mig personligt, da jeg har været fan af hukommelsestab i årevis, besluttede jeg endelig at få spillet, og det var pengene værd. Den, der klager over prisen, spar dine penge! Åhhh, dette er virkelig et fornøjeligt spil, meget bedre end den anime, som jeg har set, før jeg fik dette spil i gave til min fødselsdag. Jeg kan virkelig godt lide at spille dette spil, og jeg føler, at jeg faktisk er jeg historien, fordi følelser ville ramme mig hårdt. Når jeg spiller dette spil i en længere periode, gør det mig af en eller anden grund søvnig, når jeg afslutter titlen, selvom jeg ikke klager, jeg har brug for søvn.
Jeg er ret skuffet over, at jeg brugte 23$ på dette. 5 eller måske 10$ er det hele værd. Jeg ville have været ude af bare at læse en manga, da det er alt, hvad dette virkelig er. u klik med at læse med måske 10 svar, der faktisk er givet af karakteren, resten af tiden bruges på at læse en historie med elendige slutninger.
Spillet starter ikke på min Galaxy Note 5. Sort skærm låser hele telefonen
Elsker virkelig dette spil.Jeg håber, de vil være i stand til at oversætte mere af deres spil til engelsk, og jeg håber også, at det er enten pc- eller Android-version.
venter på jokerverdenen....
Twin Moons: Object Finding Avontuur webg
Fantastisk spil. Historien for hver karakter er absolut fængslende.
Elsker det! Pengene værd.
Rigtig god historie godt lavet teknisk. Det er en jævn oplevelse og for mig fordybende. Der har været et par gange, hvor jeg faktisk fik ondt i maven. Mit hjerte faldt et par gange på grund af noget uventet! Jeg anbefaler ikke at spille gennem Diamond for det første spil. Det var virkelig intenst som et gennemspil.
Elsker anime, men elsker spillet mere. Den fryser ofte, men ikke til det punkt, at den ikke lader dig spille. Håber de oversætter flere japanske otome-spil i fremtiden, for jeg ville helt sikkert købe igen.
Spillet er interessant, men det er irriterende, at det bliver ved med at gå ned. Er der en måde at løse dette problem på?
Jeg ved ikke, hvordan jeg skal sige dette, men jeg ved ikke, hvorfor jeg ikke ejer en psp, men jeg har råd til en telefon xD Det er længe siden, jeg havde så lyst til at spille dette spil. Det er fantastisk at se disse spil på engelsk ver~ Nu venter jeg tålmodigt på udgivelsen af Diabolik Lovers ~ Jeg købte også Hakuoki, og jeg fortryder absolut ikke~
Efter at have set anime, ved jeg ikke hvor længe siden, var jeg virkelig interesseret i at få dette spil. Da jeg så, at dette spil kom ud, og at det er på Andriod, købte jeg det på stedet! Anywho, jeg er lige begyndt at spille spillet, og jeg er forelsket. Min eneste klage indtil videre er den lille pil, der svæver for enden af tekstboblen, hver gang du får en ny tale. Det er meget irriterende, og jeg kan ikke finde ud af at slippe af med det. Er der en mulighed, eller kan den stoppe med at hoppe i den næste opdatering? Tak
Dette er otome-spillet, jeg elsker. Det var mit første otome-spil, som jeg faktisk spillede. Du kommer bare ind i historien. Du behøver ikke betale nogen penge for ædelstene og sådan noget! Men da jeg allerede har set det meste af spillet, nød jeg det ikke så meget. Det er dog ikke spillets skyld!
Karaktererne er fantastisk skrevet, med undtagelse af heltinden (som bare vil få mig til at stikke mig selv i øjet). Fantastisk, uovertruffen grafik og anstændige stemmeskuespillere. Det ville have været rart, hvis de fik heltindens personlighed til at ligne Wakas, men mindre ekstrem. Jeg håber, at Otomate oversætter de andre spil, for jeg vil virkelig gerne se mere. Kent er bogstaveligt talt min ideelle type. Lad mig gifte mig med ham <3
Heltinden er lidt af en dørmåtte, især i Tomas rute, og Ukyos rute er fyldt med grammatiske fejl. Bortset fra det er historien og karaktererne meget velskrevet.
Amnesia: Memories Premium სათავგადასავლო jdcz
Helt ærligt ville jeg ønske, at de ville lave flere otome-spil til legebutikken. Dette er et perfekt eksempel.
Jeg nyder dette otome spil meget! Kunsten og historien er fantastisk, ligesom musikken og stemmeskuespillerne. Helt klart pengene værd!
Et af de bedste otome-spil, jeg nogensinde har spillet, nu på mobilen.
Som en lang tilhænger af Otomate/Idea Factory Works, som i mange år har ønsket at se deres spil oversat, var jeg virkelig begejstret, da jeg hørte, at mine drømme var blevet besvaret med Amnesia. Efter lige at have afsluttet den sidste gode slutning, vil jeg sige, at historien og karaktererne var lige så fantastiske, som jeg havde håbet. Jeg ville elske at se Amnesia Later og vil krydse fingre for det. Vil helt sikkert få steam limited edition, og selvom jeg ejer psp'en Hakuoki, er jeg på vej til at få appen. Jeg kan ikke anbefale disse spil nok til fans af visuelle romaner! Helt klart vores støtte værd for at blive mere oversat som Hiiro no Kakera eller Wand Factory.
Jeg elsker dette spil. Jeg håber virkelig, de kommer ud med Amnesia: Later, Crowd og, World.
Hver krone brugt er VIRKELIG VIRKELIG det værd! Jeg har lige afsluttet alle ruterne, og mit hjerte bankede bare for Ukyo. Hver historie har sin egen unikke måde og karakteristik, med karaktererne lige til at dø for. Grafikken er smuk, og stemmerne er perfekte til hver personlighed af forskellige karakterer. Som sagt på billedet "GORGEOUS". Absolut værd at downloade hele købet af spillet!!!
Jeg elsker dette spil på lG G4, der er en fejl, hvor karakterportrætterne nogle gange er ude af sync. Lidt irriterende.
Hej! Jeg har sendt dig en mail om et problem, jeg har med din app, så kontakt mig, når du kan!
Ukyo er min kæreste nu!!
Amnesia: Memories Premium સાહસિક vaw
Elsker denne historie, den er virkelig god. Edit: For dem, der har problemer med at få den sidste rute, låses en verden op efter at have gennemført alle andre ruter. Jeg læste en kommentar med en person, der havde problemer med at låse Joker-verdenen op. Du skal afslutte alle andre verdener for at låse op for Jokers historie. Hvilket er en af mine yndlingsruter, den anden er Diamond World-ruten. ^^
Nogen sagde, at der mangler en karakter. Dette er forkert. Du skal få de vigtigste 4 gode slutninger, før du låser jokerverdenen op. Spillet er helt fantastisk, og jeg elsker alle slutningerne... også de dårlige! Hvilket Ukyo har rigeligt. Især det værd, hvis du elsker anime.
For godt til at ord ikke er nok
Fik det på steam allerede ville bare vise støtte! Elsker alt ved det fortsæt det gode arbejde
Det er smukt, og vi er prisen værd. Jeg er lige blevet færdig med at spille igennem på Shin, og jeg nød det virkelig. Jeg ville virkelig gerne se en kærlighedsindikator, der ligner det Hakuoki har, men spillet kan stå uden det. Jeg ville også ønske, at MC'erne ikke var helt så søde og uskyldige, men spillene er stadig underholdende.Jeg kan ikke vente med at se, hvad der bliver udgivet i fremtiden. Et spørgsmål, dog: Joker World er ikke tilgængelig i starten. Skal den låses op på en eller anden måde?
Jeg er ikke fan af otome-spil... Men Amnesia er et otome-spil, jeg kan stå bag. Ja, der er den sædvanlige fanservice, men historien er virkelig spændende. Der er øjeblikke, der fik mig til at grine, et par gange, hvor jeg græd, og flere øjeblikke, hvor jeg var bange for en af karaktererne. Heltinden har mere personlighed end de fleste andre heltinder, og hendes personlighed ændrer sig afhængigt af, hvilken fyr du søger efter. Kunstværket er flot. Havde det meget sjovt at låse det hele op. Hver fyr er ret veludviklet. Hvis jeg skulle rangere deres ruter baseret på min personlige nydelse, ville jeg gå med: Kent > Ukyo > Ikki > Shin > Toma. ...men jeg vil anbefale at spille dem i spillets foreslåede rækkefølge af Shin -> Ikki -> Kent -> Toma -> Ukyo til at nyde historien fuldt ud.