Post by faukhouszepsaupref on Mar 15, 2022 7:04:21 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Car Manufacturer Tycoon ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Car Manufacturer Tycoon IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskkod för obegränsat guld ▞▞▞
▞▞▞ Car Manufacturer Tycoon 2022 version ▞▞▞
Bra spel. Men det är mycket lätt att förstöra företaget vara försiktig och inte hoppa totorial
det här spelet är coolt men jag återställer det och nu kan jag inte se pengarna ingenting det är helt tomt utan ord och jag kan inte ens återställa eller starta om det
Mycket dåligt, snälla förbättra det här spelet
Jag gillar spelet men det finns en bugg där jag inte kan logga in. Jag har gjort allt som står men det kommer inte att fungera totalt sett, det är ett bra spel om jag kunde spela!
Hur hoppar man över tutorial?
Efter att ha skapat en ritning sparas den inte. Behöver fixas.
till en början var det bra och välorganiserat, men när du får reda på att det inte finns något sätt att samla in dina pengar förutom att köpa online kommer du att ändra dig
Ett av de bästa spelen jag spelat hittills men har extremt dåliga servrar. Tappar lätt framsteg och anslutning.Älskar spelet, men jag står inför ett problem. När jag klickar på 'Producera' i fabriken gör det ingenting
Bra
Car Manufacturer Tycoon Symulacyjne vyk
Titta det här fungerar INTE Jag försöker logga in men det FUNGERAR INTE är det för att jag inte har använt den här enheten på länge, vänligen fixa detta
Det har en mindre tecknad känsla än många tycoon-spel jag känner. Spelet är så realistiskt och underhållande att det håller dig fast i flera dagar!
Car Manufacturer Tycoon Symulacyjne vyk
Detta brukade vara ett fantastiskt spel, tills det kräver att vi ansluter till internet hela tiden
Bra koncept men det finns många problem. Det första problemet är att det finns en nästa knapp i det övre högra hörnet (jag antar att det ska vara en OK-knapp eller en bock) men jag kan inte se den. Jag trycker bara på där jag tycker att det ska vara, och det fungerar. (Kör Android Marshmallow) Det andra problemet är ett förbiseende av utvecklarna. Jag förstår att de flesta är vana vid Metric, men jag är en "dum amerikan" så kanske tänk på de latare människorna och gör dem inte tvungna att konvertera allt från metriskt. Jag tröttnade på att konvertera och var tvungen att lägga ner spelet innan jag ens gjorde min första bil. En enkel inställning skulle vara trevligt.Jag har en bil som stämmer perfekt överens med trenderna men den säljer inte alltid förutom för första gången jag sålde den bilen och även efter att jag lagt till uppgraderingar så sålde den fortfarande mycket sämre, jag tror att den stimulerar det verkliga livet perfekt och det är därför jag gör det Jag gillar det inte eftersom ett spel inte är en simulering vilket gör det frustrerande
Omstart av spelet verkar vara en betald funktion. PS. Tack för hjälpen!
Bra spel men det brukade aldrig behöva WiFi för att spela. Jag föreslår att funktionen tas bort
Det är okej. Det finns inte många alternativ. Det är väldigt repetitivt. Det är förvirrande.
Jag har precis börjat spela och du vill redan ha en recension. Tja, jag gillar det inte så mycket. Ingenting är upplåst så att hänga med i trenderna är omöjligt vilket jag tycker är väldigt orättvist.
roligt spel önskar bara att du kunde se prestanda och kraftturc
Fatalt fel med spelet. Den säger åt dig att namnge ditt företag, säg var det är och ger dig sedan ett sms. Du kommer inte längre än så. Spelet stannar en stjärna tills det fungerar
Fantastiskt spel överlag, ganska beroendeframkallande när du får kläm på det, speciellt med en ganska liten leaderboard. Jag har dock ett klagomål, varje gång jag avbryter produktionen av en billinje i en fabrik, förlorar jag allt material som köpts, vilket innebär att förlora miljontals dollar. Hoppas detta bara är en bugg om det inte är avsiktligt. Vill se det fixat snart... Bra spel i alla fall.
Riktigt bra! Jag gillar tycoon-spel, så det här var perfekt för mig.
Spelet är roligt, men i desperat behov av en uppdatering och fortsatt utveckling. Inte säker på vad CyanFox har arbetat med, men det är inte CAT. Synd, eftersom detta har potential att bli fenomenalt.
älskar det här spelet men jag kan inte få upp min hype? hur får man upp hajpen?
det är roligt att designa dina egna bilar
Jag älskar det faktum att jag kan skapa en bil men det stänger hela tiden appen avinstallera lagringsavfall😠😠
Car Manufacturer Tycoon ব্যাজ pgj
Car Manufacturer Tycoon Simulácie aszq
Efter att ha loggat in på Google och efter en beskrivning börjar den inte sista raden är Vi välkomnar dig att cmt sedan vad är nästa plzzzzz svara vad gör härnäst Jag vill spela det här spelet
Det ser bra ut men jag har fastnat på menyskärmen eftersom det står att det var problem med att logga in. Även när jag trycker på fortsätt utan att logga in säger det fortfarande det.
What The Hen: 1on1 summoner game Strategi bxo
Jag kan inte logga in när jag försöker det fortsätter o berätta för mig att det inte går att ansluta till servern trots att jag är ansluten till internet?!
Mycket frustrerande eftersom det kraschar med några sekunders mellanrum. Extremt instabil och tiden går inte när fönstret är minimerat.
pengar från boost inte lägga till företags pls fixa det. Jag fick problem när jag lvl upp.
Det måste finnas koppling till andra spelare. Vi måste kunna handla med dem.
Det började bra, men det gick snart nerför backen. Varje bil som jag designade, trots att spelet visade att de var bra för marknaden, köptes de knappt och betygen (efter att ha försökt sälja dem) var dåliga. Detta betyder i huvudsak att det var omöjligt för företaget att blomstra. Ahame, eftersom det annars verkar vara ett väldigt bra spel.
Inte särskilt beroendeframkallande jag kan inte hålla appen öppen i 5 minuter eftersom i spelet är jag alltid bruten kan inte tjäna pengar lätt
Det tillåter dig inte att vinna eller utvecklas i spelet. Du kommer ofta att gå i konkurs
Fantastiskt spel, men det finns för lite karossalternativ för bilar och det raderade alla mina framsteg utan anledning...
Mycket bra spel, du bör lägga till en semi-lastbilskonfiguration och ett 2x6-hjulslayoutalternativ och fortsätta det goda arbetet.
Bra tid att tvätta
Jag börjar bli uttråkad med tiden. Det finns inga nya mönster, jag gör bara samma bilar.
Det finns inte en forskningsknapp i ritningen??
Bra spel men jag undrade om du kunde lägga till ett sandlådeläge med obegränsade pengar och resurser och snabbare uppgraderingar. Eller kanske ett anpassat läge.
ett bra tycoon-spel lite kraschigt men bra överlag
Spelet är bra men snälla arbeta med anslutningar bara ett litet problem i nätverksanslutningen förstör de mycket missnöjda med detta
Det enda klagomålet jag har är att appens musik spelas upp när du har fönstret öppet, men inte finns i appen. Annars är det jättebra!